FITNESS STUDIO MGR. ZDEŇKY VITÁKOVÉ JABLONEC NAD NISOU JOGA, POWERJOGA, AEROBIC, ALPINNING, PILATES, SPINNING®, BODYBUILDING, TRX... PROFESIONÁLNÍ PŘÍSTUP, PŘÍJEMNÉ PROSTŘEDÍ, CENY, ... FITNESS STUDIO MGR. ZDEŇKY VITÁKOVÉ JABLONEC NAD NISOU
FITNESS STUDIO MGR. ZDEŇKY VITÁKOVÉ JABLONEC NAD NISOU

Zde se potkáte s těmito lektory:

Stručná charakteristika

KARDIO – co to je?

Kardio je výraz používaný pro aerobní aktivitu rozvíjející kondici a napomáhající spalování tukových zásob.

Proč skupinové kardio kurzy?

Pod vedením osobního trenéra vám zajistíme plynulost lekcí, úpravu tréninku individuálně, vzhledem k vaší kondici a cílům. Provádíme pravidelné kontrolní měření na In Body Fitness přístroji – měření obsahu vody, tuků a svalů v těle.

Proč kurzy?

Přicházejí i chvíle, kdy se cvičit nechce, ale „díky“ závazku, ostatním v kurzu a předplacení se „jít musí“.

Zóna, kde se hubne!

Pro hubnutí je nejdůležitější aerobní trénink, při kterém dochází ke spalování tuků. Jde o rychlou chůzi, vystupování na stepperu, veslování, sincross a další aktivity, které můžete při ošklivém počasí a v zimě provádět pěkně v teple – v kardiozóně ve Fitness Vilová.

Pokud se rozhodnete věnovat kardiotréninku, je nejlepší vytvořený kruhový trénink: 12-15 minut cvičíte na každém stroji. Pomocí snímačů srdeční tepové frekvence držíte svoji tepovou frekvenci v pásmu 60 – 75% maximální tepové frekvence v tzv. „spalovacím pásmu“. Aby byl kardiotrénink opravdu účinný, je potřeba ho provádět minimálně 2x – 3x týdně.

 

1054_01

1054_02

replik rolex
Nahoru ^